RealMapping biedt doelgroepherkenning van Internet-surfers

Datum nieuwsfeit: 21-02-2000

RealMapping biedt doelgroepherkenning van Internet-surfers Vroegere eigenaren Info.nl en MVLG E-Business Consultants richten nieuw bedrijf op

Amsterdam, 21 februari 2000 - Sjoerd van Gelderen en Mark van der Linden, voormalige mede-oprichters en eigenaren van repectievelijk Info.nl (www.info.nl) en MVLG E-Business Consultants (www.mvlg.com) hebben hun krachten gebundeld in een nieuw Internet-bedrijf, RealMapping. Met een totaal nieuw ontwikkelde oplossing is het mogelijk bezoekers van een site te herkennen op basis van hun IP-adres voor onder meer het bepalen van hun taal en land van herkomst.

RealMapping is een Internet startup waarvoor de voorbereidingen nog in volle gang zijn. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen