Apple Benelux organiseert Media Advantage Seminars

Datum nieuwsfeit: 22-02-2000
Apple Benelux

Think different.

Apple Computer Benelux organiseert Media Advantage Seminars Video Solutions op 22 februari, Advertising Solutions op 23 & 24 februari

Bunnik, 4 februari 2000 - De Macintosh is sinds zijn introductie onlosmakelijk verbonden met de grafische en audiovisuele branche en de reclamewereld. Van 22 tot 24 februari a.s. richt Apple Computer Benelux zich met een aantal toonaangevende partners nog sterker dan anders op deze creatieve sectoren. Deze dagen staan in het teken van de Media Advantage Seminars, 'Video Solutions' en 'Advertising Solutions', waar oplossingen worden getoond die optimaal inspelen op nieuwe tendensen en de steeds strenger wordende eisen op het gebied van (digitale) media.

Op 22 februari richt Apple de schijnwerpers op de audiovisuele sector met een Media Advantage Seminar onder de noemer 'Video Solutions' in het Evoluon in Eindhoven. Het programma start om 9.30 uur en is hét event voor professionals in de wereld van digitale video. Op het programma staan workshops over dvd-video-authoring, digitale technologie in audiovisuele producties, Final Cut Pro 1.2 en QuickTime 4.1. Deze workshops worden voorafgegaan door presentaties over de nieuwste producten van Apple en diverse belangrijke partners op het vlak van videoproducties, broadcasting via dvd en Apple's QuickTime multimediasoftware.

Op 23 februari vindt in het congrescentrum van de Amsterdam RAI Apple's Media Advantage Seminar 'Advertising Solutions' plaats, en op 24 februari presenteert Apple dit zelfde Seminar in de Kinepolis in Brussel. De aanwezigen worden meegenomen op een ontdekkingsreis langs de talrijke revolutionaire mogelijkheden van Apple's nieuwste multimediaproducten. De presentaties op deze dagen laten zien hoe met de beste technologie het beste gehaald kan worden uit digitale fotografie, digitale video en virtual reality. Er wordt een duidelijke link gelegd met de reclamebranche en het accent ligt op een goed afgestemde mediamix, waarbij naast radio en televisie, printmedia en billboards het Internet steeds meer aan belang wint. Voor dit Seminar heeft Apple Graham Cooper uitgenodigd, een vooraanstaand mediaconsultant, die uitgebreid in zal gaan op de vele facetten van adverteren via een groot aantal media.

De Advertising Solutions in Amsterdam en Brussel beginnen om 9.30 uur met een demonstratie waarin een fictief reclamebureau de iMac commercial van Apple ontwikkelt. Na de lunch volgen een aantal sessies over het Internet, e-commerce, convergentie tussen traditioneel en online publiceren, voordelen van digitale video en de kunst van beeldbewerking. De dagen duren tot circa 16.30 uur.

Inschrijving
Het 'Video Solutions' seminar op 22 februari in Eindhoven is gratis. De kosten van het 'Advertising Solutions' seminar bedragen HFL 200 ex BTW. Voor beide seminaries kunt u zich online inschrijven via www.apple.com/nl/mediaadvantage/ of per fax op 073-6488640. Voor meer informatie over de registratie van beide seminars, kunt u telefonsich contact opnemen met InfoCare op het nummer 073-6488648.

Websites van Apple:
Voor informatie over Apple Computer: www.apple.com Voor informatie over Apple Computer Benelux: www.apple.com/nl Voor persberichten, achtergrondmateriaal en contactinformatie: www.apple.com/pr

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Steven Van den Eynde
Outsource, Marketing & Communications
P/A Apple Computer Benelux
Buro & Design Center
Heizel Esplanade 1, box 100
Tel: +32 (0)2-474-42-57
Fax: +32 (0)2-474-43-00
Email: (vandeneynde.s@euro.apple.com)

Navigation - See text links below

The Apple Store | Laatste Nieuws | Over Apple | Producten | Ondersteuning
Design & publishing | Onderwijs | Registratie | Verkoopadressen | Begin
Mac Products Guide

Copyright 2000, Apple Computer, Inc. Alle rechten voorbehouden.