Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Genesys maakt mobiele klantinteractie mogelijk

Datum nieuwsfeit: 22-02-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

Genesys maakt mobiele klantinteractie mogelijk

Huizen, 22 februari 2000 - Genesys Telecommunications Laboratories, een

onafhankelijke dochteronderneming van Alcatel, maakt bekend dat binnenkort ook

mobiele gebruikers kunnen beschikken over de geavanceerde

klantinteractie-functionaliteit van Genesys. Genesys voert op dit moment bij

drie belangrijke Europese klanten pilotprojecten uit met on line

klantondersteuning via mobiele apparaten zoals 'slimme' telefoons. Genesys is de

eerste leverancier die draadloze contact center-functionaliteit biedt via

verschillende netwerken, apparaten en applicatiestandaards. De technologie voor

draadloos beheer van klantinteracties wordt deze week tijdens de CeBit

gedemonstreerd.

Nu de ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie