Bijdrage PvdA strafbaarstelling zwarthandel voetbalkaartjes

Datum nieuwsfeit: 22-02-2000
Partij van de Arbeid

Bijdrage van Bert Middel (PvdA) aan het plenaire debat op 22/2 over het Intiatief Atsma/Rosenmöller strafbaarstelling van zwarte handel in voerbalkaartjes

Den Haag, 22 februari 2000

BIJDRAGE VAN BERT MIDDEL (PVDA) AAN HET PLENAIRE DEBAT OVER HET INITIATIEF ATSMA/ROSENMÖLLER OVER STRAFBAARSTELLING VAN ZWARTE HANDEL IN VOETBALKAARTJES (26 892)

De PvdA-fractie is met de indieners van mening dat zwarte handel in voetbalkaartjes tijdens Euro 2000 kan leiden tot openbare ordeproblemen, met name als ongewenste supporters - de geregistreerde en waarschijnlijke voetbalvandalen - het stadion binnenkomen of wanneer concurrerende supportersgroepen in hetzelfde vak terechtkomen. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen