FC Groningen maakt gebaar naar 10-jarige supporter

FC Groningen

FC maakt gebaar naar 10-jarige supporter

Datum : 22-2-2000 Tijd :18:37:0

De Delfzijlster schreef de brief nadat hij afgelopen zondag opnieuw een wedstrijd van z'n favorieten moest missen. Het bordje 'uitverkocht' hing weer eens op de kassa. Zoals bekend zijn jeugdkaarten sinds een aantal jaren niet meer verkrijgbaar bij de voorverkoopadressen, waardoor het voor de tienjarige supporter moeilijk is op tijd een toegangsbewijs te bemachtigen. Reinier liet het er echter niet bij zitten en stuurde een noodkreet naar spelers, management en bestuursleden van de FC. Namens FC Groningen heeft commerieel manager Geert Kuiper toegezegd de situatie rond de jeugdkaarten opnieuw te zullen bekijken. "Alle klachten of opmerking van supporters worden door ons uiterst serieus genomen," aldus Kuiper. Om het leed een beetje te verzachten, kan de supporter uit de havenstad een leuk gebaar van de FC tegemoet zien. Naar alle waarschijnlijkheid zal hij bij de volgende thuiswedstrijd worden uitgenodigd om voor een keer plaats te nemen op de eretribune.