IXOS presenteert Internet-documentenportal op CeBIT 2000

Datum nieuwsfeit: 23-02-2000

IXOS presenteert innovatieve Internet-documentenportal op CeBIT 2000

IXOS-eCON begin van nieuwe, volledig web-based productlijn voor het beheer van dynamische eBusiness-documenten in een gezamenlijke bedrijfsomgeving.

München/Grasbrunn, 23 februari 2000 - IXOS SOFTWARE AG (NASDAQ: "XOSY", NEUER MARKT: "XOS"), 's werelds grootste leverancier van beheersoplossingen voor eBusiness-documenten in een gezamenlijke SAP(tm) bedrijfsomgeving, presenteert een innovatieve nieuwe productlijn voor het beheer van eBusiness-documenten en het dynamische documentenproces bij en tussen zakelijke partners. IXOS presenteert de nieuwe lijn in een reeks internationale introducties, te beginnen eind maart 2000.

IXOS-eCON, de web-gebaseerde Document Portal voor samenwerkende teams van verschillende ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen