Tweede Kamer: regeling van werkzaamheden

regeli23.002 regeling van werkzaamheden 23 februari 2000
Gemaakt: 24-2-2000 tijd: 9:8

Regeling van werkzaamheden d.d. 23 februari 2000 (ongecorrigeerd) De voorzitter
: Ik stel voor, donderdag aanstaande aan de orde te stellen: - de benoeming van een substituut-ombudsman (27012). ** Daartoe wordt besloten. De voorzitter: Het woord is aan de heer Van der Steenhoven.
** De heer Van der Steenhoven (GroenLinks): Mevrouw de voorzitter! Wij hebben gisteren een algemeen overleg gehad over de IJzeren Rijn. Ik wil het verslag van dat algemeen overleg graag agenderen voor een plenaire bespreking in de Kamer. De voorzitter: Wilt u dat debat nog deze week houden? ** De heer Van der Steenhoven (GroenLinks): Graag deze week nog. De voorzitter: Ik zal op een later tijdstip een voorstel doen. Houdt u er maar rekening mee dat het debat morgen omstreeks het middaguur of iets daarna zal plaatsvinden. ** (Einde regeling van werkzaamheden)