Persconferentie Candle op CeBIT 2000

Datum nieuwsfeit: 24-02-2000

Persconferentie Candle op CeBIT 2000

Nieuwegein, 22 februari 2000 - Candle zal op CeBIT 2000, van donderdag 24 februari tot en met woensdag 1 maart, samen met partners verschillende e-Business en EAI-oplossingen tonen. Bezoekers kunnen sessies, presentaties en demonstraties van Candle's innovatieve technologie bijwonen. Deze bijeenkomsten gaan onder andere over applicatie-integratie, applicatie- en responstijd-beheer, messaging middleware en performantie- en beschikbaarheidbeheer. De stand van Candle is te vinden in Hal 3, nummer D 04.

Candle organiseert tevens een persconferentie (24/2, 15u, TCM room 107) met als thema de lancering van CandleNet en de strategie van het bedrijf in verband met e-Business. Tijdens deze persconferentie zal Andy Mullins, vice-president van Candle Europe, de ideeën van Candle omtrent e-business toelichten. Voor het bijwonen van deze persconferentie is aanmelding vooraf noodzakelijk.

Tijdens de beurs is er een speciale persbalie, waar journalisten terechtkunnen voor inlichtingen, persinformatie over specifieke onderwerpen en afspraken met medewerkers van Candle. Journalisten die van deze faciliteiten gebruik willen maken kunnen ook terecht bij onderstaande contactpersonen.

Over Candle Corporation
Candle Corporation, gevestigd te El Segundo, Californië, is de toonaangevende ontwikkelaar en leverancier van Solutions for Networked Businesses. Candle biedt haar klanten producten, oplossingen en services aan om applicaties te koppelen, te integreren en te beheren. Deze bestrijken de gebieden van applicatie-integratie en -beheer, messaging middleware en prestatie- en beschikbaarheidsbeheer. Meer informatie over Candle Corporation is te vinden op het World Wide Web: www.candle.com. Het kantoor in Nederland is gevestigd in Nieuwegein.

Voor meer informatie:
Candle Benelux, tel.: 030 - 600 35 00, contactpersoon: Patricia Cordonnier, (e-mail: (patricia_cordonnier@candle.com)) of
Sterk Werk Communicatie, tel.: 010 - 456 78 49, contactpersoon: Wilbert Scheer, (e-mail: (wilbert.scheer@sterkwerk.nl))