Daihatsu introduceert Cuore Marathon

Datum nieuwsfeit: 24-02-2000

Daihatsu Persbericht

Vianen, 24 februari 2000 Daihatsu introduceert Cuore Marathon

Bij de Daihatsu dealer staat momenteel een knalgele of felrode Cuore Marathon in de showroom. Dit speciale model is bijzonder sportief en voorzien van vele interessante accessoires.

Naast de opvallende gele of rode carrosserie en bumpers is de Cuore Marathon standaard uitgevoerd met twee airbags, sportieve zwart/grijze bekleding, achterruitwisser/-sproeier, gordelspanners met krachtbegrenzer, veiligheidsbalken in de portieren en startonderbreker. De 1.0 12V Twincam motor is niet alleen pittig maar ook zeer zuinig namelijk 1 liter op 23 km op de buitenweg (EEG richtlijn 93/116). De Cuore Marathon is leverbaar in de STi, XTi en RTi uitvoering en leverbaar vanaf Fl. 17.495,=. Bij deze Cuore Marathon levert Daihatsu een Marathon accessoirepakket. Dit pakket bestaat uit een in carrosseriekleur gespoten dakspoiler, middenconsole en pookknop, een 4 delige stootlijstset met gele of rode badge, Marathon emblemen op de flanken en achterklep, hoedenplank (STi) en een Marathon mattenset. Het accessoirepakket is leverbaar vanaf Fl. 1.398,=. De Cuore Marathon kan ook nog uitgerust worden met een set lichtmetalen velgen type Rally met Pirelli banden (165/55-13), een uitlaatsierstuk en een Sport antenne. Dit Marathon optiepakket kost Fl. 2.080,=.
De afgebeelde aerobumpers zijn optioneel.

Voor meer informatie: Daihatsu Holland B.V.
Evert-Jan Jurgens (0347 - 750 561)

Daihatsu Holland B.V.
Witboom 2