Bull nodigt uit tot bezoek aan CeBIT 2000

Datum nieuwsfeit: 24-02-2000

'Networks of Confidence'
Uitnodiging CeBIT 2000

Van 24 februari tot en met 1 maart zal in Hannover CeBIT plaatsvinden. Bull nodigt u uit om tijdens deze beurs een bezoek te brengen aan de stand van onze klant Bull (Hall 2, C18). Onder het motto "Networks of Confidence" zal Bull er haar oplossingsgerichte aanbod presenteren.

Bull's serverdivisie richt zich op CeBIT voornamelijk op technologische dienstverlening en toont aan hoe klanten ingewikkelde projecten kunnen implementeren, zoals het bouwen van E-commerce structuren en de implementatie van ERP (Enterprise Resource Planning) oplossingen. Daarnaast kondigt Bull twee nieuwe softwareproducten aan:
* De AIX 4.3.3 geïntegreerde workload manager WLM: voor het optimaal beheer en het toewijzen van systeemresources voor bedrijfskritische toepassingen.
* DeWebLogic server van BEA: voor de ontwikkeling van transactiegerichte, op componenten gebaseerde, oplossingen voor elektronische handel tegen een lage kostprijs.

Bullsoft, de softwaredivisie van Bull, zal AccesMaster en OpenMaster presenteren; oplossingen voor geïntegreerde beveiliging en netwerkbeheer. Application Projects, systeemintegrator voor Baan, zal op CeBIT de Baan-oplossing voor het beheer van klantenrelaties tonen. Deze bestaat uit een aantal Baan-modules: E-Enterprise (e-commerce-oplossing), E-Sales, E-Collaboration en E-Procurement (voor de vereenvoudiging van zakelijke transacties via het Internet met werknemers, partners, resellers, leveranciers en klanten).

De Smart Card & Terminals-divisie zal CryptoSafe voorstellen, een nieuwe op smartcard gebaseerde oplossing voor identificatie en versleuteling dat zich leent voor het plaatsen van elektronische handtekeningen op e-mails. Daarnaast zijn er kaartoplossingen te zien die samen met AccessMaster ingezet kunnen worden voor de implementatie van beveiligingsconcepten voor Internet, intranet en extranet binnen ondernemingen. Naast deze kaarttoepassingen laat Bull ook ontwikkelingskits voor de programmering van JavaCard- en SIM-kaarttoepassingen voor mobiele radionetwerken zien.

De telco-divisie van Bull stelt er haar veiligheidssoftware, de eigen SIM smartcards en WAP- of OTA-servers voor. De Outsourcing & Support services richt zich op CeBIT vooral op de thin-client architectuur. Daarnaast wordt aandacht besteed aan diverse HA-diensten. Verder wordt met GlobalManage en GlobalCare de mogelijkheid geboden om de volledige verantwoordelijkheid voor de IT-infrastructuur van bedrijven op zich te nemen. De afdeling SI Finance
- e-solution stelt met het iQ-aanbod oplossingen voor de financiële dienstverlening voor.

Indien u geïnteresseerd bent in een gesprek met één van de Bull-medewerkers op de stand, of indien u persinformatie wenst te ontvangen, kunt u dit per e-mail laten.

Met vriendelijke groeten,

Evelien van Waveren