Overeenkomst: SCO-Professional Services aan klanten SuSE

Datum nieuwsfeit: 24-02-2000

SCO en SuSE Linux tekenen overeenkomst voor de levering van SCO Professional Services aan de klanten van SuSE

Amsterdam, 24 februari 2000 - SCO (NASDAQ: SCOC) en SuSE Linux AG, een toonaangevende Linux-leverancier, maken vandaag een overeenkomst bekend waarbij SCO Professional Services zullen worden geleverd aan SuSE-klanten wereldwijd. Samen met het globale bereik van SCO biedt dit nieuwe aanbod een krachtige ondersteuning voor SuSE's groeipotentieel in nieuwe markten. Met deze overeenkomst gaat SuSE Linux AG voor het eerst op mondiaal niveau een partnership aan voor professionele services.

Het productaanbod in het kader van de SCO Professional ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen