Staffware BV voor derde keer winnaar Applicatie van het Jaar

Datum nieuwsfeit: 24-02-2000

Staffware BV voor derde keer
winnaar Applicatie van het Jaar

Alkmaar, 24 februari 2000 - - Staffware BV, marktleider op het gebied van Workflowmanagement, is de leverancier van de winnende 'Applicatie van het Jaar 1999'. De winnende toepassing is de workflow- en e-commerce-toepassing KeyMail gerealiseerd bij PTT Post. Staffware was verantwoordelijk voor de technische implementatie van het workflowgedeelte. Voor Staffware is het de derde achtereenvolgende keer dat een door haar gerealiseerde toepassing werd gekozen.

'Na Shell en KPN Telecom, nu ook een winnende toepassing bij PTT Post; uiteraard zijn we zeer tevreden en trots dat Staffware voor de derde achtereenvolgende keer de winnende leverancier is. Onze winnende applicaties zijn in drie verschillende bedrijfsomgevingen gerealiseerd, maar telkens weer wordt de kracht van workflow en ditmaal vooral van eProcess onderstreept. Dit jaar is onze winnende applicatie met name interessant vanwege het zogenoemde 'unattended operations'-principe. Dit betekent dat de Staffware eProcess engine vele taken automatisch afhandelt, zonder tussenkomst van de gebruiker. Onze nieuwe focus ligt duidelijk op eProcess en we zijn ervan overtuigd dat deze nieuwe business in de toekomst onze organisatie enorm zal versterken', reageert Hans Kooistra, Managing Director Staffware BV.

'Dat Staffware opnieuw de gunst van onze lezers heeft weten te winnen is een bijzondere prestatie, als we de hoeveelheid uiteenlopende toepassingen die inmiddels in de markt gerealiseerd zijn in ogenschouw nemen', stelt John de Waard, hoofdredacteur VIP, die om deze reden Staffware BV een extra onderscheiding overhandigde.

De 'Applicatie van het Jaar'-verkiezing is een initiatief van VIP, het vakblad voor documentmanagement. Voor de zevende maal mochten lezers van VIP zich uitspreken over een serie genomineerde toepassingen in het vakgebied van documentmanagement, document imaging, workflowmanagement en aanverwante technologieën.

Staffware BV, Robijnstraat 2, 1812 RB, Alkmaar
Telefoon: 072 - 5120728, www.staffware.com

Staffware
Staffware is de marktleider op het gebied van Workflowmanagement en is toonaangevend in de automatisering van documentgebaseerde en andere administratieve processen. Het product Staffware maakt een snelle ontwikkeling van workflowoplossingen die bedrijfsregels en -processen automatiseren, mogelijk. Hierdoor kunnen de service aan de klant, de concurrentiepositie, de productiviteit van de organisatie en het voldoen aan strenge wetgevingen, regels en eisen worden verbeterd. Staffware is wereldwijd de snelst groeiende organisatie in de Workflowsector. Met meer dan 640.000 gebruikers is Staffware marktleider met een marktaandeel van 25% in 1998 (volgens Gartner Group). De workflowsoftware, ontwikkeld en gedistribueerd door Staffware, wordt in meer dan 50 landen op de markt gebracht en ondersteund door een netwerk van ruim 360 partners. Volgens recente onafhankelijke onderzoeken, behoort Staffware tot de top 50 van softwarebedrijven in Europa en tot de top 200 van de wereld. Staffware functioneert op een brede reeks IT-platforms en is inzetbaar in client/server omgevingen. Waarbij aan de client zijde gebruik gemaakt kan worden van alle soorten Windows, Motiv en 'thin-clients' en aan de server zijde van circa 40 soorten Unix en Windows NT; zowel Intel als Alpha. Combinaties van verschillende clients, servers en databases zijn ook mogelijk en ondersteunen zodoende de mogelijkheid om 'enterprise-wide' te groeien. Om de computingstrategie volledig te ondersteunen integreert het met onder andere onafhankelijke toepassingen, imaging, documentbeheer en 'line of business'-systemen.
Nadere informatie over Staffware is beschikbaar op het Web: www.staffware.com.

Redactionele informatie Pb0399 Influx PR - Margienke Bos, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn Tel.: 055 - 3663034, fax: 055 - 3602661. E-mail: PR (Influx@cs.com)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - -
INFLUX PR-/Pers- (advies) Bureau - Deventerstraat 81 - NL - 7322 JL Apeldoorn. Tel.: +31 - 55 - 366 3034 / Fax: +31 - 55 - 360 2661 / E-mail: PR (Influx@cs.com)