Seminar Hoek Loos over cryogeen coaten van voedingsmiddelen

Datum nieuwsfeit: 24-02-2000

Seminar cryogeen coaten bij Hoek Loos

De unit Voeding van gassenleverancier Hoek Loos (Schiedam) organiseert op 24 februari a.s. in haar eigen Proef- en Demonstratiecentrum een praktijkseminar over het cryogeen coaten van voedingsmiddelen.

Bij het cryogeen coaten wordt op losgevroren voedingsmiddelen zoals vlees, vis, pasta, AGF-producten of snacks een vloeistoflaagje aangebracht van bijvoorbeeld kruiden, saus of bather. Het proces is geschikt voor een keur aan voedingsmiddelen en maakt maaltijden tegelijkertijd compleet en portioneerbaar.

Het kosteloze middagseminar gaat in op het procédé zelf, de verschillende coatings en de lancering van eventuele nieuwe producten; vanzelfsprekend zijn er ook demonstraties met producten.

Hoek Loos verstuurt uitnodigingen aan een eigen adresbestand; indien men is geïnteresseerd in deelname, kan men zich ook rechtstreeks aanmelden (tel. 010-246 15 38), waarna men de uitnodigingsfolder krijgt toegezonden.

Schiedam, 20 januari 2000