Lara Croft verovert CeBIT

CeBIT media-alert

* VSA-100 voor Apple Macintosh te zien op de CeBIT 2000
* Lara Croft verovert de CeBIT stormenderhand

3dfx zal haar VSA-100-producten voor de Apple Macintosh introduceren op de CeBIT 2000. Zoals eerder dit jaar werd aangekondigd, zal 3dfx de verbazingwekkende prestaties van de VSA-100-kaarten op een MAC-platform demonstreren.

3dfx maakt de CeBIT 2000 tot de officiële Europese springplank voor de introductie van de VSA-100, de nieuwe Voodoo-chip met Scalable Architecture die het hart vormt van de nieuwe Voodoo-producten. Beroemdheden zijn benaderd om de demonstratie van de nieuwe producten luister bij te zetten. Niemand minder dan Lara Croft zal persoonlijk aanwezig zijn in de 3dfx-stand op vrijdagmiddag 25 februari. Zonder enige twijfel zal zij tot in de kleine uurtjes dansen op het feest dat in de stand van 3dfx wordt gehouden. De Engelse DJ Tim Lyall zal draaien op het feest en de visuals worden verzorgd door DNADancer.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Text 100 Public Relations 3dfx Interactive Inc.
Jeroen Breuer/Evelien van Waveren Andrew Humber, PR Manager EMEA
Tel. + 31 20 5304338 Tel.: +44 (0) 1753 502 854
E-mail: (jeroenb@text100.nl) E-mail: (ahumber@3dfx.com) E-mail: (evelienvw@text100.nl)