Sophos Anti-Virus nu ook voor Lotus Notes/Domino

Datum nieuwsfeit: 25-02-2000

Gorinchem, 25 februari 2000

Sophos Anti-Virus nu ook voor Lotus Notes/Domino!

Sophos, de wereldleider op het gebied netwerkgebaseerde anti-virus software, heeft nu ook anti-virus software voor Lotus Notes/Domino. Sophos Anti-Virus voor Notes/Domino v. 2.0 detecteert, meldt en verwijdert virussen in Lotus Notes databases en e-mails.

De Sophos software draait op Domino servers en biedt drie verschillende opties:

de "immediate mode" die op commando naar virussen scant de "scheduled mode" die de database op specifieke dagen en tijden scant de "real time mode" die inkomende en uitgaande e-mail attachements direct scant Een duidelijk berichtensysteem zorgt ervoor dat Sophos Anti-Virus zowel de beheerders, verzenders als de ontvangers waarschuwt wanneer een virus wordt gedetecteerd. Ook attachements die door ZIP of andere tools zijn gecomprimeerd kunnen worden gescand.

CRYPSYS Data Security B.V. levert sinds 1989 producten en diensten op het gebied van informatiebeveiliging. Producten als firewalls, VPN, lijnencryptie, content security op e-mail en web verkeer met geïntegreerde viruscontrole. Deze producten, gebaseerd op software en/of hardware, bieden virusprotectie, encryptie, toegangscontrole en internet controle en management. Diensten worden geleverd op het gebied van risico analyse, cursussen voor attitude verbeteringen en bewustwordingstrajecten inzake beveiliging en anti-virus trainingen.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de nederlandse distributeur: CRYPSYS Data Security B.V. uit Gorinchem.

(info@crypsys.nl)
www.crypsys.nl

# # # # EINDE PERSBERICHT # # # #

CRYPSYS Data Security B.V.
4200 AM Gorinchem
Telefoon (0183) – 62 44 44
Fax (0183) – 62 28 48
E-mail: (info@crypsys.nl)
Internet: www.crypsys.nl

CRYPSYS Data Security B.V.
The Netherlands
====================================