Nieuw bestuur Afdeling Beveiliging Informatica Genootschap

Datum nieuwsfeit: 26-02-2000
Nederlands Genootschap voor Informatica

Nieuw bestuur voor Afdeling Beveiliging (BEV)
Afdeling Beveiliging

Utrecht, 26 februari 2000

Aan de leden van de afdeling Beveiliging.

Begin januari hebben wij u op de hoogte gebracht van de stand van zaken en u gemeld dat er 'achter' de schermen gewerkt werd aan de vorming van een nieuw bestuur voor de afdeling Beveiliging. Dit heeft er inmiddels toe geleid dat zes leden zich bereid hebben verklaard om hierin een rol te willen spelen. Op 21 februari is er een eerste bijeenkomst geweest en is er een voorlopige verdeling van de 'sleutelposities' gemaakt.
Deze is als volgt:
Voorzitter: Wout Retra
Penningmeester: Gerard van Santen
Secretaris: Robert Veenstra

Zij maken de komende weken een plan voor de activiteiten van de afdeling en proberen de lopende activiteiten voorzover nodig weer op de 'rails' te zetten.
Verder zullen ze het jaarplan 2000-2001 voorbereiden, zodat er na de vakantie weer een volledig programma is.
Vanzelfsprekend kunnen zij dat niet zonder jullie hulp: Heb je ideeën of wil je een bijdrage leveren meldt dit dan aan Robert Veenstra ((r.veenstra@getronics.nl)).

Wij wensen hen veel succes!

Met vriendelijke groet

Joep Frijdal