Politiebericht Brabant-Noord: Maasland

Korps: Brabant-Noord, plaats: Oss 28-02-2000

Persberichten district Maasland/

DODELIJK ONGEVAL, HEESWIJK DINTHER
Zondagavond om 20.35 uur is bij een verkeersongeval op de Kilsdonkseweg te Heeswijk Dinther een 32-jarige inwoner van Berlicum overleden. Het slachtoffer zat met nog vier andere personen in een personenauto die bestuurde werd door een 33-jarige inwoner van Berlicum. Deze verloor bij het uitkomen van een bocht de macht over het stuur en botste tegen een aan de linkerzijde van de weg staande boom. Het dodelijke slachtoffer werd daarbij uit de auto geslingerd. De bestuurder van de auto en een 28-jarige inwoner van Middelrode zijn met hoofdletsel overgebracht naar het Grootziekengasthuis te s-Hertogenbosch. Van de bestuurder is een bloedproef afgenomen teneinde vast te stellen of hij onder invloed van alcohol verkeerde. De auto raakte total loss.

AUTODIEFSTAL, OSS
Vanaf de Oostwal in Oss is zondagavond/nacht een blauwe personenauto, merk Audi 90 met het kenteken PB-89-RB gestolen.

AUTO-INBRAAK, OSS
Bij een auto-inbraak op de Kromstraat in Oss zijn zondagavond een autoradio en circa 20 cd s ontvreemd. Om in de auto te komen is een portierslot vernield.

SNELHEIDSCONTROLE, MACHAREN
Maandagmorgen tussen 07.00 en 09.00 uur zijn bij een snelheidscontrole op de Dorpenweg 23 automobilisten bekeurd. De snelste reed 100 in plaats van 80 km/u. In totaal passeerden 575 voertuigen de controlepost.