Great Plains wil PWA Group overnemen

Datum nieuwsfeit: 28-02-2000
Great Plains gaat PWA Group, Limited verwerven
Verrijkte personeels-, loonlijst- en werknemer-confronterende e-handel applicaties toegevoegd

21 februari 2000 - Great Plains (NASDAQ: GPSI) heeft vandaag aangekondigd dat het van plan is om PWA Group, Limited te verwerven, een in Groot-Brittannië gevestigde toonaangevende leverancier van personeels- en loonlijstoplossingen voor de bovenste rang van de middenmarkt. Als gevolg van de acquisitie zal Great Plains zijn personeels- en loonlijstbereik aanzienlijk uitbreiden met oplossingen die de door meer complexe organisaties vereiste functionaliteit bevatten. Daarnaast complementeren PWA's robuuste e-handel werknemer-confronterende intranet applicaties Great Plains' huidige portfolio van e-business oplossingsaanbiedingen.
Het is Great ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen