Politieberichten Utrecht-West

Datum nieuwsfeit: 28-02-2000

Actuele persberichten West-Utrecht www.tout.nl/pers/persactuawest.htm

Politie Regio Utrecht Persberichten Cluster West-Utrecht (districten Lekstroom, Rijn en IJssel en Vecht & Venen)

Maandag 28 februari 2000, 09.30 uur

Automobilist rijdt lantaarnpaal uit de grond Maarssen - Een 22-jarige Maarssenaar reed zondagochtend om- streeks acht uur op de Binnenweg een lantaarnpaal uit de grond.

De bestuurder had met drie vrienden het dance-festival Massieve in de Jaarbeurs bezocht en was op weg naar huis. In de bocht van de Straatweg naar de Binnenweg schrok de bestuurder van 'iets' op het fietspad. Bleek een lantaarnpaal te zijn. Geen van de inzittenden raakten gewond. De auto is totall-loss.

Lekke band oorzaak zware aanrijding IJsselstein - Een 31-jarige Utrechter is zondagavond omstreeks kwart over negen op de Utrechtseweg nagenoeg frontaal in botsing gekomen met een 63-jarige automobilist uit IJsselstein.

De Utrechter reed in de richting van de Beneluxweg en raakte in een bocht plotseling de macht over het stuur kwijt. Hij kon de tegemoetkomende IJsselsteiner niet meer ontwijken. Een zware aanrijding was het gevolg. De oorzaak moet worden gezocht in een plotseling lekke achterband. Niemand raakte gewond. De twee voertuigen werden zwaar beschadigd.

Indexpagina persberichten clusters Stad-Utrecht en West-Utrecht