Lezing: draadloze e-business oplossing door middel van WAP

Datum nieuwsfeit: 29-02-2000
PERS UITNODIGING

Common Midrange Event
Lezing NetManage en Ericsson

Benefits of deploying host information to mobile users; draadloze ebusiness oplossing door middel van WAP

Datum: dinsdag 29 februari 2000, 13.00 - 14.00 uur, Jaarbeurs Utrecht

NetManage, toonaangevend leverancier van eBusiness-oplossingen en applicatie integratie, heeft een technologie ontwikkeld, die mobiele gebruikers toegang verleend tot hun hostsystemen via een WAP-telefoon. Hiermee is het mogelijk om een draadloos systeem in verbinding te stellen met corporate bedrijfsinformatiesystemen. Op ieder gewenst tijdstip en vanaf iedere locatie kunnen NetManage klanten bijvoorbeeld hun voorraadinformatie bekijken op hun AS/400, UNIX of IBM Mainframe zonder dat een aanpassing plaatsvindt op het hostsysteem.

Tijdens het Common Midrange Event op 29 februari presenteert en demonstreert NetManage samen met Ericsson wat de mogelijkheden en voordelen zijn van de WAP applicatie van NetManage. De inhoud van de presentatie is als volgt:

* NetManage en WAP? Een kennismaking met NetManage

* eBusiness, overzicht van de markt en trends

* Migratie in eBusiness, van desktop naar het Web

* WAP oplossing van NetManage

* Live WAP demonstratie waarbij een connectie gelegd wordt van een WAP telefoon naar een host systeem.

* Gastspreker WAP Team Ericsson; ontwikkelingen binnen de WAP markt en mogelijkheden voor de toekomst.

NetManage nodigt u uit deze presentatie bij te wonen en te koppelen aan een bezoek aan het Common Midrange Event en de stand van NetManage. Op haar stand presenteert NetManage de onlangs gelanceerde OnWeb eBusiness oplossingen ondersteund door customer cases van onder andere Electrolux, Mercedes en IBM.

Via bijgaand formulier kunt u zich inschrijven voor de lezing, via NetManage ontvangt u een gratis entreebewijs. Heeft u in de tussentijd vragen, dan kunt u bellen met Hanneke van Dreumel van Jeronimus|Wolf communicatie, 0344 640607 of met Laura van Riemsdijk van NetManage Benelux, 0318 519696.

Met vriendelijke groeten,
Namens NetManage Benelux

Hanneke van Dreumel
Jeronimus|Wolf
ANTWOORDFAX

Common Midrange Event
Lezing NetManage

Datum: dinsdag 29 februari 2000, 13.00 - 14.00 uur, Jaarbeurs Utrecht

0 Ja, ik kom naar het Common Midrange Event en bezoek de lezing van NetManage.

0 Na de lezing wil ik een interview met John O' Grady, eBusiness Manager

0 Nee, ik kom niet naar het Common Midrange Event maar wil wel graag een interview met NetManage over recente ontwikkelingen.

0 Nee, ik kom niet naar het Common Midrange Event maar ontvang wel graag een algemene persmap.

Naam: .......................................................................................

Publicatie: .......................................................................................

Telefoon: .......................................................................................

Dit formulier kunt u retourneren naar:
Hanneke van Dreumel (fax 0344 - 640609 of e-mail hanneke@jeronimus-wolf.nl) Hartelijk dank voor uw reactie!