Veiliger discotheken met biometrische smart cards

Datum nieuwsfeit: 29-02-2000

Persbericht

KEYWARE TECHNOLOGIES EN INTERSTRAT VOORZIEN EUROPESE DISCOTHEKEN EN UITGAANSCENTRA VAN BIOMETRISCHE SMART CARDS

Verhoogde veiligheid in discotheken door invoering van biometrie in toegangsbeleid - Ledenpas voorkomt ongewenst bezoek en illegaal druggebruik

Zaventem, België - Enschede, Nederland - 29 febrauri 2000 --- Keyware Technologies, marktleider in het aanbod van intelligente biometrische oplossingen voor actuele bedrijfstoepassingen, maakte vandaag bekend dat het een partnership met InterStrat, een strategische system integrator, heeft gesloten met als doel biometrische technologie te integreren in smart cards, welke zullen worden gebruikt in een 15-tal uitgaanscentra en discotheken in Nederland. De smart ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen