Synstar International krijgt grote order van Volkswagen

Datum nieuwsfeit: 29-02-2000

Persbericht

Synstar International krijgt grote order van Volkswagen en wordt actiever op de markt van data management

Utrecht, 28 februari 2000 - Synstar Duitsland, de Duitse afdeling van het IT-dienstverleningsbedrijf Synstar International, heeft een belangrijke order gekregen en daarmee zijn concurrenten achter zich gelaten. Het gaat om de levering van CAD/CAM-systemen en bijhorende data management-oplossingen bij Volkswagen, één van de grootste autoconstructeurs van Europa. Door deze levering bewijst Synstar dat zij een belangrijke speler is op de groeiende markt van databeheer.

De beslissing van Volkswagen om nieuwe, meer verfijnde CAD/CAM-software te gebruiken, helpt ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen