Efficienter internetgebruik met HP-platforms en CacheFlow

Datum nieuwsfeit: 29-02-2000

EFFICIËNTER INTERNETGEBRUIK MET HP-PLATFORMS EN CACHEFLOW

Amstelveen, 29 februari 2000 -. Hewlett-Packard en CacheFlow, toonaangevend leverancier van internet caching-producten, zijn overeengekomen dat CacheFlow de CacheOS technologie beschikbaar stelt voor HP-hardwareplatforms en dat HP wereldwijd reseller wordt van CacheOS.

De internet caching-producten van CachFlow zorgen voor sneller, betrouwbaarder, nauwkeuriger en efficiënter gebruik van internet. Veel gevraagde 'content' wordt dichter bij gebruikers opgeslagen en eventuele wijzigingen in de oorspronkelijke 'content' worden beter in de gaten gehouden. De apparatuur is eenvoudig te configureren en te beheren. HP zal de prijswinnende serie producten van CacheFlow direct verkopen via zijn Complementary Products (HPCP) organisatie.

CacheFlow
CacheFlow is toonaangevend leverancier van caching-producten voor internet, die de informatiestroom versnellen en beheren. De oplossingen van CacheFlow zorgen voor aanzienlijke verhoging van de prestaties van e-commerce websites, verhogen de productiviteit van internetgebruikers en verlagen de algehele netwerkkosten voor ISP's en organisaties. Daarnaast bieden de caching-producten betere netwerkveiligheid en actuelere inhoud dan traditionele caching-oplossingen. Het hoofdkantoor van CacheFlow bevindt zich in Sunnyvale, Californië. Meer informatie is te vinden op www.cacheflow.com .

Informatie over Hewlett-Packard is te vinden op: www.hp.nl.

Hewlett-Packard is een toonaangevende leverancier van oplossingen en services voor computing en imaging voor zakelijke gebruikers en thuisgebruikers. De activiteiten van HP zijn gericht op het maximaal benutten van de mogelijkheden van internet voor zijn gebruikers en de verspreiding van elektronische diensten. HP introduceert Agilent Technologies als een onafhankelijk bedrijf medio 2000. Agilent is HP's organisatie voor de productie en verkoop van test-en-meetapparatuur, halfgeleiders, medische systemen en apparatuur voor chemische analyses. Agilent is marktleider in verschillende marktsegmenten

HP heeft 85.400 werknemers in dienst en behaalde in 1999 een omzet van circa 42,4 miljard dollar. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. De omzet van Hewlett-Packard Nederland bedroeg in 1999 ruim 2 miljard gulden. De omzet van Agilent Technologies in Nederland bedroeg in 1999 circa 175 miljoen gulden.