Fox Kids Europe per 21/02 verhandeld via limietenboek

10 Feb 2000
Persbericht 2000.016

FOX KIDS EUROPE VANAF 21 FEBRUARI VERHANDELD VIA LIMIETENBOEK

Als gevolg van de forse omzetten van de aandelen Fox Kids Europe en de cumulatief preferente aandelen Unilever (fondscode 38870) zullen deze fondsen met ingang van maandag 21 februari a.s. worden verhandeld via het limietenboek. Dit geautomatiseerde handelssysteem is bedoeld voor de meest verhandelde fondsen van Amsterdam Exchanges, waaronder die uit AEX-index en de Amsterdam Midkap-index (AMX).

Per dezelfde datum zal de wijze van handelssystematiek van een aantal andere fondsen worden aangepast conform de nieuwe samenstelling van de AEX-index en de AMX-index per maandag 21 februari.

NB: De nieuwe wegingsfactoren voor de AEX-index en de AMX-index zullen vrijdag 18 februari na beurs worden bekendgemaakt.