SyncML Initiative: universele datasynchronisatie standaard

persberichten

Maart 2000

PERSBERICHT

SyncML Initiative opgericht voor het ontwikkelen van 's werelds eerste echte universele datasynchronisatie standaard

Hoofddorp, maart 2000 Psion, IBM, Lotus, Motorola, Nokia, Palm, Inc. en Starfish Software kondigen een samenwerking aan in de vorm van het SyncML Initiative. Het SyncML Initiative ontwikkelt en promoot een open industriespecificatie voor universele datasynchronisatie van remote data en persoonlijke informatie, over verschillende soorten netwerken, platformen en apparatuur.

SyncML is een op XML gebaseerd datasynchronisatie protocol, ontworpen voor een optimale computing ervaring. Het is gebaseerd op het datasynchronisatie ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen