Citroen en Ben introduceren Saxo Ben: auto met Ben en carkit

Den Haag, 1 maart 2000

Citroën en Ben introduceren Saxo Ben

Ben veilig onderweg

Citroën en Ben introduceren op 1 maart 2000 een bijzondere auto: de Citroën Saxo Ben met een gratis eenjarig Ben soms abonnement, een telefoon (Ericsson) en een gratis ingebouwde carkit. Daarmee is Saxo Ben de oplossing voor mensen die veilig mobiel willen bellen in de auto. Uiteraard ziet Ben graag veel mensen bellen. Maar de veiligheid van weggebruikers staat voorop. Daarom is Ben blij met deze gezamenlijke actie. Saxo Ben heeft naast het mobiele telefoonpakket een zeer complete uitrusting, voorzien van bijzondere blauwe kleuraccenten. Saxo Ben is beschikbaar in een gelimiteerde oplage van 1650 exemplaren.

Met de introductie van Saxo Ben geven Ben en Citroën een geheel eigen invulling aan de wens van automobilisten om mobiel te bellen. Volgens Ben en Citroën is het verstandiger om handsfree te bellen in de auto, of om de auto even aan de kant te zetten om een telefoongesprek te voeren. En soms kan de telefoon ook wel even helemaal uit. Dat is wel zo veilig. Saxo Ben zal via een grootscheepse promotiecampagne worden geïntroduceerd. Daarnaast besteedt Ben in haar nieuwe campagne aandacht aan de gevaren van bellen in het verkeer.

De Citroen Saxo Ben is een betaalbare auto. De auto is geschikt voor iedereeen; als boodschappenwagen, de eerste auto of als compacte bedrijfswagen. De samenwerking tussen Ben en Citroen is daarom een logische keuze, aangezien Ben zich ook richt op deze zeer uiteenlopende doelgroepen.

Over Ben
Ben Nederland B.V. is een Nederlands bedrijf met als aandeelhouders Belgacom (70,6%) en Tele Danmark (29,4%). Ben biedt producten en diensten aan voor zowel privé- als zakelijk gebruik. Ben blijft werken aan een groter en kwalitatief hoogstaand netwerk en zal naar verwachting eind maart 2000 landelijk dekkend zijn. Ben is Partner in Sport van NOC*NSF.

Voor meer informatie:
Werner Schrijver, Commercieel Directeur
Email: (pers@ben.nl).

Foto op aanvraag verkrijgbaar via (pers@ben.nl)