HP verlaagt prijzen HP Procurve netwerkproducten

Datum nieuwsfeit: 01-03-2000

HP VERLAAGT PRIJZEN HP PROCURVE NETWERKPRODUCTEN

Amstelveen, 1 maart 2000 - Hewlett-Packard heeft de prijzen van twee populaire netwerkswitches met onmiddellijke ingang verlaagd. De prijs van de HP ProCurve Switch 2224 (J4095A) is met 15 procent gedaald van fl. 2.228,- naar fl. 1900,-. De HP ProCurve Switch 408 (J4097A) is met 13 procent verlaagd van fl. 688,- naar fl. 600,- (alle prijzen zijn verkoopadviesprijzen exclusief BTW).

HP ProCurve Layer 2 switches en hubs worden geleverd met gratis telefonische support voor eindgebruikers, levenslange garantie (zo lang de gebruiker eigenaar is van het product).

HP ProCurve Networking
HP ProCurve Networking is toonaangevend leverancier van netwerkproducten, zoals Ethernet hubs en switches, routing switches en applicaties voor netwerkbeheer, waarmee gebruikers pro-actieve netwerken kunnen bouwen. Meer informatie over HP ProCurve Networking is te vinden op www.hp.com/go/procurve.

Informatie over Hewlett-Packard is te vinden op: www.hp.nl.

Hewlett-Packard is een toonaangevende leverancier van oplossingen en services voor computing en imaging voor zakelijke gebruikers en thuisgebruikers. De activiteiten van HP zijn gericht op het maximaal benutten van de mogelijkheden van internet voor zijn gebruikers en de verspreiding van elektronische diensten. HP introduceert Agilent Technologies als een onafhankelijk bedrijf medio 2000. Agilent bestaat uit HP's organisatie voor de productie en verkoop van test-en-meetapparatuur, halfgeleiders, medische systemen en apparatuur voor chemische analyses. Agilent is marktleider in verschillende marktsegmenten

HP heeft 85.400 werknemers in dienst en behaalde in 1999 een omzet van circa 42,4 miljard dollar. In Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. De omzet van Hewlett-Packard Nederland bedroeg in 1999 ruim 2 miljard gulden. De omzet van Agilent Technologies in Nederland bedroeg in 1999 circa 175 miljoen gulden.

Noot voor redacties