Eerste Nederlandse online-shop op Intershop 4 voor Linux

<http://www.c-factory.nl/persbericht.html

2 maart 2000

Eerste Nederlandse online shop op Intershop 4 voor Linux

Bunnik - C-factory gaat als eerste in Nederland een online shop bouwen, die gebaseerd is op Intershop 4 voor het besturingssysteem Linux. In samenwerking met FactoryZOO ontwikkelt C-factory een shop voor de nieuwe community URmusic.com. Deze virtuele muziekwinkel zal begin april online gaan.

Intershop 4 voor Linux is nieuwe software, waarmee shops voor Internet gebouwd kunnen worden. Intershop richt zich op B2B- en business to consumer sites. Met behulp van Intershop kan een bedrijf de verkoop via Internet effectief opzetten. E-commerce wordt op die manier een integraal onderdeel van de bedrijfsvoering.

Het besturingssysteem Linux wordt gratis verspreid en door een grote groep vrijwilligers ontwikkeld via Internet. Het besturingssysteem is erg stabiel. Het aantal gebruikers neemt met de dag toe.

Over C-factory

C-factory adviseert en assisteert ondernemingen bij het inzetten van Internet binnen hun organisatie en draagt zorg voor de implementatie en nazorg van de toepassingen. C-factory is een snel groeiende Internet Solutions Provider met een scherp oog voor nieuwe ontwikkelingen. Concepten en transactiegerichte systemen voor onder meer online shops, portals en communities worden bedacht en gebouwd. Een team van enthousiaste en ervaren programmeurs, vormgevers, concept-ontwikkelaars, contentmanagers en communicatie-experts zorgt voor duidelijke oplossingen, toegespitst op de gebruiker.

FactoryZOO is een bedrijf op het gebied van Internetoplossingen en is Twinning-partner.

Voor vragen kunt u contact opnemen met:

Fried Broekhof (managing director C-factory b.v.)

Telefoon +31(0)306571260

E-mail: info@c-factory.nl