Amdahl breidt portfolio uit met Legato's SAN-producten

Datum nieuwsfeit: 03-03-2000
Content-Language: en

Amdahl breidt portfolio uit met Legato's SAN-producten

Hoofddorp, maart 2000 - - Legato Systems, Inc., leider op de enterprise storage management softwaremarkt, maakt bekend dat Amdahl Corporation haar productportfolio op het gebied van Storage Area Network-oplossingen uitbreidt met Legato's Celestra Power-, SmartMedia- en Replication-software. Deze producten van het Legato Continuum voor gegevensbeschikbaarheid en
-beveiliging zijn tevens een belangrijk onderdeel van Amdahl's strategie om de groeiende e-servicesmarkt op te gaan.

De SAN-ready-producten van Legato worden - naast de Legato-producten die Amdahl reeds levert - geïntegreerd met uiteenlopende hardware- en softwarecomponenten om de klanten ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen