InfoRay benoemt Benelux Customer Advisory Board

Datum nieuwsfeit: 03-03-2000

InfoRay benoemt Benelux Customer Advisory Board

Adviesraad stelt klanten in de gelegenheid om bij te dragen aan productontwikkeling

Leusden, 3 maart 2000 - InfoRay heeft op 10 februari officieel haar Customer Advisory Board voor de Benelux benoemd. Deze raad bestaat uit topmanagers van bedrijven die klant of partner zijn van InfoRay en uit senior managers van InfoRay. De Customer Advisory Board (CAB) biedt klanten en het management van InfoRay een platform voor de uitwisseling van ideeën, het wegnemen van knelpunten en het geven van suggesties met betrekking tot de strategische richting van het bedrijf. Tevens geeft de CAB klanten de mogelijkheid input te geven voor de verdere productontwikkeling. De adviesraad zal regelmatig bijeenkomen.

Over InfoRay
InfoRay is een onafhankelijke Nederlandse softwareproducent die haar vleugels heeft uitgeslagen naar de Verenigde Staten. De onderneming heeft een flexibele Internet-architectuur ontwikkeld die het traditionele bedrijven met een complexe backoffice-infrastructuur mogelijk maakt over te stappen op een webcentrische aanpak. Deze architectuur is ook geschikt voor e-commerce- en .com-bedrijven om hun webapplicaties te koppelen aan een solide backoffice die is opgewassen tegen de snelheid van e-business. Met de architectuur van InfoRay zijn de benodigde koppelingen in zeer korte tijd te realiseren - binnen enkele maanden in plaats van jaren. InfoRay helpt ondernemingen om koppelingen te leggen tussen data van zakenpartners, leveranciers en klanten en deze data probleemloos toe te passen binnen e?business oplossingen. Met een Nederlandse vestiging in Leusden is het hoofdkantoor van InfoRay gevestigd in Cambridge, Massachussetts. Het bedrijf telt wereldwijd 75 werknemers. InfoRay is op het World Wide Web te vinden op www.inforay.com

Contactpersoon voor de pers:
Monogram Communication Strategies (MCS) BV, Perlita Fränkel, telefoon 023 - 562 82 08,
(perlitaf@monogram.nl)