Maersk Air nieuwe klant Burosix

Datum nieuwsfeit: 03-03-2000

PERSBERICHT - 03 MAART 2000

Maersk Air nieuwe klant Burosix

BuroSix PR Adviseurs te Reeuwijk is sinds kort werkzaam voor de Deense luchtvaartmaatschappij Maersk Air A/S. BuroSix zal zich met name richten op promotie- en persactiviteiten.

Maersk Air vliegt dagelijks driemaal vanaf Amsterdam op Billund, Denemarken*. Vandaaruit zijn er doorverbindingen naar Aalborg, Aarhus (bus), Kopenhagen, Faroe Eilanden, Odense (bus) en Stockholm. Maersk Air is onderdeel van de A.P. Møller groep. De luchtvaartmaatschappij wordt in Nederland door Air Agencies Holland vertegenwoordigd.

Uitgebreid
De laatste jaren heeft BuroSix haar werkzaamheden in de luchtvaart- en toeristische sector aanzienlijk uitgebreid. Naast Maersk Air verzorgt BuroSix momenteel de public relations voor VARIG Brazilian Airlines, Phoenix Sky Harbor International Airport, het Deens Verkeersbureau voor de Benelux, de Canadian Tourism Commission en de Washington State Tourism Division. Bovendien vertegenwoordigt zij het verkeersburo van de staat Bahia in Brazilië (Bahiatursa).

* met uitzondering van zaterdag, dan wordt Billund tweemaal vanuit Amsterdam aangevlogen.

Noot voor redacties