Nieuwe Miss Nederland rijdt dolgraag in Skoda Felicia

Datum nieuwsfeit: 03-03-2000

Nieuwe Miss Nederland enthousiaste Felicia-rijdster

Uniek schoonheidsduo: Skoda Felicia Funline en Miss Nederland Skoda heeft er een enthousiaste Felicia-rijdster bij, en niet zomaar eentje. De nieuwe Miss Nederland, de 23-jarige Ilona van Veldhuizen, is sinds kort de trotse bestuurster van een opvallende Skoda Felicia Funline. "Echt een auto voor mij", aldus de nieuwe schoonheidskoningin. "Een lekker pittige wagen met een frisse uitstraling." Ilona van Veldhuizen ontvangt haar Felicia Funline Ilona van Veldhuizen werd in oktober 1999 gekroond als de nieuwe Miss Nederland. Zij is de opvolgster van Nerena Ruinemans, die de titel in 1998 opeiste. Net als haar voorgangster rijdt ook Ilona in een fonkelnieuwe Skoda door het land. Skoda-importeur Pon Mobiel B.V. uit Leusden stelde haar een speciale Felicia Funline ter beschikking: helblauw metallic van kleur met een speciale Miss Nederland bekleding, want op de stof van de eveneens helblauwe bekleding zijn namelijk de bij de Miss-titel behorende kroontjes aangebracht.

Ilona's Felicia Funline is tevens voorzien van airconditioning, waardoor ze na een dag hard werken als Miss Nederland op verkoelende, comfortabele wijze naar haar huis in Wychen (nabij Nijmegen) kan rijden. Ilona woont daar samen met haar vriend en is werkzaam als secretaresse bij een landelijke vereniging voor natuurbehoud. "Door mijn werkzaamheden als Miss Nederland heb ik het natuurlijk extra druk gekregen", vertelt Ilona. "Daarbij is een prettige, comfortabele auto natuurlijk erg belangrijk. Mijn Felicia biedt me alles wat ik van een auto verlang."

De samenwerking tussen Skoda en de organisatie van de Miss Nederland-verkiezing bestaat al een paar jaar en blijkt een prima combinatie. Auto's spelen namelijk een belangrijke rol bij de verkiezingen, omdat zowel de promotieteams als de organisatie van de Miss-verkiezing jaarlijks vele kilometers moeten afleggen, vooral tijdens de provinciale voorronden. Eerder stelde Skoda-importeur Pon Mobiel B.V. al twee Skoda's Felicia FUN ter beschikking aan de Miss Nederland-promotieteams en een Skoda Octavia TDI SLX aan de organisatie.

Terug naar de nieuws index Voor meer informatie: Pon Mobiel B.V., tel.nr.: 033 - 4949170.