Implementatie Datastream MP5i bij Slovnaft raffinaderij

Datum nieuwsfeit: 06-03-2000

Persbericht

SUCCESVOLLE IMPLEMENTATIE VAN DATASTREAM MP5i(tm) ENTERPRISE ASSET MANAGEMENT SOFTWARE BIJ SLOVNAFT RAFFINADERIJ

Voor gebruik via Internet geoptimaliseerde Enterprise Asset Management Software MP5i succesvol geïmplementeerd voor 250 gebruikers met integratie naar Oracle Applications 11

ROTTERDAM/GREENVILLE, S.C., 6 MAART 2000 - Datastream Systems B.V. te Rotterdam (NASDAQ: DSTM) kondigt vandaag de afronding aan van een 18 maanden durende installatie van het MP5i Enterprise Asset Management systeem bij Slovnaft a.s., de grootste olie- en gasmaatschappij in Slowakije. De installatie omvat een MP5i-netwerk voor 250 gebruikers in vijf fabrieken en de complete integratie van Oracle* ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen