Newconomy neemt meerderheidsbelang in Wish

Datum nieuwsfeit: 06-03-2000
Newconomy

Newconomy neemt meerderheidsbelang in Wish

Newconomy N.V. heeft middels een investering een belang verworven van 56,5% in internetprovider WISH B.V.

Amsterdam, 6 maart 2000 - Newconomy N.V. heeft een meerderheidsbelang genomen in Wish B.V., een van de grootste gratis Internetproviders in Nederland. Newconomy beschikte reeds over een belang van 7,5% in Wish ten gevolge van een investering op 23 juni 1999. Na de laatste transactie beschikt Newconomy over 56,5% van de aandelen Wish met een optie op de overige 43,5%.

Het management van Newconomy wordt vanwege deze overname uitgebreid met Jeroen Verkroost (ex-managementlid ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen