Rapport Wageningen UR: Zorglandbouw kan lonend zijn

Datum nieuwsfeit: 06-03-2000
CPRO DLO

Zorglandbouw kan lonend zijn

Onderzoekers van Wageningen UR (Wageningen Universiteit en Researchcentrum) concluderen dat zorglandbouw een lonende activiteit kan zijn. Deze conclusie is te vinden in de eerste bedrijfseconomische analyse van verschillende bedrijfsopzetten voor zorgboerderijen. De resultaten van dit onderzoek zijn gepubliceerd in een rapport en een brochure en worden donderdag 9 maart a.s. gepresenteerd tijdens een bijeenkomst van regionale intermediairs landbouw en zorg in het Provinciehuis te Zwolle. De eerste brochure wordt die dag aangeboden aan de gedeputeerde Gert de Kok van de provincie Zeeland (medefinancier van het onderzoek).

Zorglandbouw staat de laatste ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen