Vragen PvdA aan Van Aartsen, Zalm en Herfkens over IMF

Datum nieuwsfeit: 06-03-2000
Partij van de Arbeid

Den Haag, 6 maart 2000

VRAGEN VAN DE LEDEN KOENDERS EN DIJKSMA (BEIDEN PVDA) AAN DE MINISTERS VAN BUITENLANDSE ZAKEN, VAN FINANCIËN EN VOOR ONTWIKKELINGSSAMENWERKING

1. Is het kabinet bereid zich tijdens de komende Algemene Raad en in Wereldbank- en IMF-verband inzetten voor snelle, tijdige en diepgaande schuldverlichting voor Mozambique, boven de al bestaande initiatieven in het kader van de internationale financiële instellingen en daarvoor specifieke plannen voorleggen?

2. Is de regering tevens bereid in deze en andere relevante instellingen aan te dringen op verbetering van de coördinatie van de hulp ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen