FuturumShop opent online sportfietsenwinkel

Datum nieuwsfeit: 07-03-2000

PERSBERICHT

FuturumShop opent online sportfietsenwinkel met scherpe prijzen in samenwerking met TakeitNow

Apeldoorn/Bilthoven - 7 maart 2000. Sportfietsenwinkel FuturumShop is officieel online en introduceert artikelen van topmerken als Adidas, Polar, Topeak, Campagnolo, Ritchey, en Grisley tegen scherpe prijzen. De prijzen liggen 10 tot 30% onder de normale winkeladviesprijzen. FuturumShop is de eerste pure online fietsenzaak in Nederland, en levert

haar klanten op rekening, waarbij de factuur meegezonden wordt met de bestelling. Hierdoor is zeer snelle levering mogelijk. FuturumShop maakt

gebruik van de winkelinfrastructuur van TakeitNow.com, waaronder het unieke partnerprogramma waarmee cobranded shops door portalen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen