3Com annonceert ISDN pro Terminal-adapter

Datum nieuwsfeit: 07-03-2000

3Com annonceert ISDN pro Terminal-adapter

Snel en eenvoudig te installeren; ideaal voor consument en kleinbedrijf

Maarssen / Brussel, 7 maart 2000 - 3Com komt met een nieuw, geavanceerd ISDN-product, de 3Com U.S. Robotics ISDN Pro Terminal Adapter. Deze terminal-adapter biedt consumenten en kleine kantoren razendsnelle toegang tot het Internet en is zo eenvoudig te installeren, dat er een 15-minuten installatiegarantie wordt meegeleverd.

Met een ISDN-verbinding kan over één digitale lijn gelijktijdig spraak-, data- en videoverkeer worden geleid, met snelheden tot 128 Kbps. De nieuwe U.S. Robotics ISDN Pro Terminal Adapter laat PC- en Mac-gebruikers volledig profiteren van de voordelen die ISDN biedt en dankzij de USB-interface - de ultieme oplossing voor probleemloze aansluiting van randapparaten - is de gebruiker ongekend gemakkelijk en snel online.

Extra functionaliteit:
AO/DI (Always On Dynamic ISDN) ondersteuning
USB- en seriële aansluiting
Functioneert ook als fax en antwoordapparaat
Telefoongesprekken: 3-partijen-overleg, ruggespraakfunctie en gesprek in de wacht Meerdere apparaten op één poort - ook tijdens een internetsessie ondersteuning van inkomende en uitgaande gesprekken en faxen 3Com ControlCenter - fraaie interface met aanklikbare functies, zoals beveiligingsinstellingen, sessie-statistieken en driver-updates AutoUpdate/Instant Update - gebruikers worden automatisch online geïnformeerd over software-upgrades, zodat altijd de nieuwste functionaliteit voorhanden is

Over 3Com
3Com biedt ruim 300 miljoen gebruikers netwerktoegang tot een rijke verscheidenheid aan informatiebronnen, op basis van meer producten en technologieën dan enige andere netwerkleverancier. 3Com's innovatieve oplossingen geven antwoord op de netwerkbehoeften van een brede groep gebruikers, van consument en eenmansbedrijf tot multinational, en van telecomaanbieder tot network service provider. 3Com onderhoudt websites op www.3com.nl en www.3com.be.

Voor meer informatie:
Hinke de Koning Communicatie