Brochure 'Persoonlijk budget in 2000'

7 maart 2000

Persbericht:

Persoonlijk budget in 2000

Om ook in deze nieuwe eeuw mensen die geïnteresseerd zijn in een persoonlijk budget van de nodige informatie te kunnen voorzien, heeft de Federatie van Ouderverenigingen haar brochures geheel geactualiseerd.

In 'Al uw vragen over PGB, wegwijzer voor budgethouders' krijgt u antwoorden op ruim 150 vragen over het persoonsgebonden budget. Belangrijkste veranderingen zijn de hogere budgetten en de omschrijving van verzekerde zorg (bestelnr. 16003).

De brochure 'Een persoonlijk budget voor mensen met een verstandelijke handicap' gaat over het aanvragen van een budget en de mogelijkheden die dit biedt. Voor de lezer is het belangrijk om te weten aan welke spelregels iedereen zich houden moet (bestelnr. 16000).

Kosten: publicatie 16000 voor leden van de ouderverenigingen 14,00; niet-leden betalen 20,00. Publicatie 16000 kosten 3,90 voor leden en 4,90 voor niet-leden (incl. verzend- en administratiekosten). De brochures kunnen besteld worden bij het secretariaat van de FvO of bij een van de lidverenigingen.