Drs. Weck treedt terug uit Raad van Bestuur Ballast Nedam

Datum nieuwsfeit: 07-03-2000
Ballast Nedam

DRS. M.J.F. WECK TREEDT TERUG UIT RAAD VAN BESTUUR BALLAST NEDAM

Drs. M.J.F. Weck (56) heeft besloten per 15 maart a.s. terug te treden als lid van de Raad van Bestuur van Ballast Nedam. De heer Weck is ruim 30 jaar in verschillende functies bij Ballast Nedam werkzaam, waarvan de laatste 6 jaar als lid van de Raad van Bestuur.

Hij heeft een belangrijke rol gespeeld in de ontwikkeling van de internationale markt voor het bedrijf, met name in het Midden-Oosten. De Raad van Commissarissen en de Raad van Bestuur stellen het zeer op prijs dat de heer Weck nog als adviseur van de Raad van Bestuur aan het bedrijf verbonden wil blijven.

Op 13 maart a.s. zal bij de presentatie van de jaarcijfers 1999 bekend worden gemaakt op welke wijze de taken van de heer Weck zullen worden overgenomen.