Bayern Munchen - Real Madrid live op Canal+

Þ

Hilversum, 7 maart 2000

BAYERN MüNCHEN - Real Madrid live op canal+

Woensdagavond a.s. brengt CANAL+ 2 bijna vier uur lang wedstrijden uit de Champions League. Om 20.15 uur begint de voorbeschouwing op de wedstrijd Bayern München - Real Madrid. Aanvang van deze wedstrijd: 20.45 uur. Kees Jansma praat in de studio na met Willem van Hanegem. Aansluitend een ruime samenvatting van de wedstrijd Feyenoord - Lazio Roma. Om de avond goed af te sluiten volgen twee verslagen van de wedstrijden Chelsea - Olympique Marseille en Rosenborg - Dynamo Kiev.

Woensdag 8 maart
20.15 CHAMPIONS LEAGUE CANAL+2
Bayern München - Real Madrid LIVECommentaar: Jan Roelfs Feyenoord - Lazio Roma Commentaar: Sierd de Vos
Chelsea - Olympique Marseille