Centura en Samsung samen in Information Appliance-oplossing

Datum nieuwsfeit: 08-03-2000
PERSBERICHT

Centura gaat samenwerking aan met Samsung Data Systems voor bedrijfsbrede Information Appliance-oplossingen

Maarssen, maart 2000 -- Centura Software Corporation, leider op het gebied van veilige, embedded micro- en e-business databases en ontwikkeloplossingen, heeft een zakelijke, strategische alliantie gevormd met Samsung Data Systems America (www.sds.samsung.com). Doel van de samenwerking is het leveren van bedrijfsbrede Information Appliance-oplossingen voor de gezondheidszorg; een markt die sterk in ontwikkeling is.

Binnen de alliantie richt Samsung zich met name op het leveren van mobiele oplossingen voor de gezondheidszorg met behulp van Centura's eSNAPP voor connectiviteit van apparatuur. Samsung heeft haar ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen