Oracle en IBM Global Services samen in Oracle Applications

Datum nieuwsfeit: 08-03-2000
Soepele implementatie effent de weg naar e-business Oracle en IBM Global Services bundelen krachten voor Oracle Applications

Amsterdam/De Meern, 8 maart 2000 - Met de aankondiging van een marketingsamenwerking leggen Oracle en IBM Global Services de basis voor een soepele e-businessimplementatie bij innovatieve bedrijven. Oracle Applications worden in Nederland ondersteund op het RS/6000 en Netfinity platform en IBM Global Services biedt nu ook in Nederland implementatieservices voor Oracle Applications. IBM Global Services heeft hiervoor speciale implementatietemplates ontwikkeld voor specifieke bedrijfstakken. Deze services verkorten de implementatietijd aanzienlijk.

Met de samenwerking bedienen Oracle en IBM vooral de markt van middelgrote en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen