KPN Mobiel benoemt Investor Relations manager

Datum nieuwsfeit: 10-03-2000

Bij KPN Mobiel BV zijn Mariette Westerwoudt(33) en Bart Brouwer(36) begonnen in hun functie van investor relations manager. Mariette Westerwoudt MBA was de afgelopen twee jaar bij Wolters Kluwer werkzaam in dezelfde functie. Bart Brouwer is sinds 1995 werkzaam bij KPN laatstelijk als Business Controller voor KPN International.

KPN Mobiel is op dit moment actief in Nederland, Duitsland(E-Plus), België (KPN Orange), Hongarije(Pannon), Oekraïne(UMC), Bulgarije(Mobikom, overnameproces loopt nog) en in Indonesië(Telkomsel) en heeft meer dan 8 miljoen klanten. Het bedrijf zal de eerste helft van dit jaar naar de beurs worden gebracht.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen