Praxis neemt drie vestigingen Big Boss over

Vendex KBB

10 maart 2000

Praxis neemt drie vestigingen Big Boss over

De Praxis-groep heeft met twee franchisenemers van de dhz-organisatie Big Boss overeenstemming bereikt over de overname van totaal drie vestigingen. De bouwmarkten zullen in afzonderlijke transacties aan Praxis worden overgedragen. Het betreft een vestiging in Drunen, die 1 mei a.s. naar Praxis overgaat, en vestigingen in Coevorden en Klazienaveen, die vanaf 1 juni a.s. door Praxis zullen worden geëxploiteerd. De betrokken medewerkers kunnen bij de Praxis-groep in dienst treden. De vestigingen, die circa 2.500 m² groot zijn, zullen worden omgebouwd tot Praxis.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen