Www.werkgids.nl - de jongste vacature site van Nederland

Datum nieuwsfeit: 10-03-2000
PERSBERICHT 10 maart 2000

www.werkgids.nl - de jongste vacature site van Nedeland

Werkgids.nl is een initiatief van JWE new media solutions, een klein bedrijf gevestigd in Wierden dat zich bezighoudt met het ontwerp en de realisatie van websites voor bedrijven. Door de gedegen informatica kennis van oprichter Jan Willem Eshuis heeft Jwe new media solutions de mogelijkheid om snel in te springen op nieuwe onwikkelingen en de huidige standaarden toe te passen op uw website,bedrijfspresentatie of cd-rom.

Werkgids.nl is een voorbeeld van een website zoals JWE new media solutions ze ontwikkeld voor haar klanten. De website biedt de bezoeker de mogelijk zijn of haar cv achter laten in onze cv database, een vacature te zoeken uit het ruime aanbod van vacatures, of indien men werk zoek in op freelance basis een oproep plaatsen in onze freelancers database.

Eén van de bijzonderheden aan werkgids.nl is dat de bezoeker die zijn of haar cv,vacature, of freelance oproep achterlaat ten alle tijde kan inloggen op het systeem om zo te controlleren hoeveel bezoekers er daadwerkelijk zijn of haar cv,vacature of freelance oproep hebben bezocht.

Enkele voordelen van wekrgids.nl op een rijtje:

- snel een eenvoudig naar dejuiste informatie

- uitgebreide zoekmogelijkheden
(branche,discipline,opleidingsniveau,provincie)

- snel makkelijk en direct toevoegen van cv,vaacture of oproep aan de database

- goedkoop, u plaats al een vacature vanaf fl. 300,- voor 1 maaand, dit is beduidend minder dan een vacature in de traditionele media
- mogelijkheid voor het versturen van mailings na ingeschreven personen in onze cv database.

Voor meer informatie over werkgids.nl of JWE new media solutions kunt u contact opnemen met :

JWE new media solutions
Alsemhof 5
7641 GD Wierden
tel. 0546-579881
fax. 0546-579882 (JWE new media solutions)
fax. 0546-578079 (werkgids.nl)