Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Genesys maakt mobiele klantinteractie mogelijk

Datum nieuwsfeit: 10-03-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Genesys maakt mobiele klantinteractie mogelijk

Genesys is de eerste leverancier die draadloze contact center
-functionaliteit biedt via verschillende netwerken, apparaten en applicatiestandaards. Binnenkort kunnen dus ook mobiele gebruikers beschikken over de geavanceerde klantinteractie-functionaliteit van Genesys. Op dit moment worden bij drie belangrijke Europese klanten pilotprojecten uitgevoerd met on line klantondersteuning via mobiele apparaten zoals 'slimme' telefoons.

De in Scandinavië gevestigde Leonia Bank, MeritaNordbanken en Sonera zijn eventueel beschikbaar voor (telefonische) interviews.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Ingrid Mooij, 020 - 487 40 00, e-mail adres: (ingrid.mooij@svdt.nl)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie