Nieuwe spelcomputer maakt betere en snellere games mogelijk

Datum nieuwsfeit: 10-03-2000
Microsoft onthult 'X-Box' game console

Nieuwe spelcomputer maakt betere en snellere games mogelijk

Schiphol-Rijk/Brussel, 10 maart 2000 - Bill Gates, chairman en chief software architect van Microsoft, heeft tijdens de jaarlijkse Game Developers Conference de nieuwe game console van Microsoft geannonceerd, met de codenaam 'X-Box'. X-Box is een geavanceerde spelcomputer, speciaal ontworpen voor intensieve actiespellen. Bouwend op de software-expertise van het bedrijf en de snelle ontwikkelingen in PC-technologie, zoals 3D-graphics en Internet, ontwikkelt Microsoft een krachtig en gemakkelijk te gebruiken platform waarmee ontwikkelaars in kortere tijd betere games kunnen ontwikkelen.

"Voortbouwend op onze capaciteiten als softwarebedrijf, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen