British Telecom: nieuwe unit voor wereldwijd mobiel internet

Datum nieuwsfeit: 10-03-2000
Telfort persbericht

Amsterdam, 10 maart 2000 British Telecom creëert nieuwe business unit voor wereldwijd mobiel internet
Nederlandse Telfort een van eerste gebruikers

BT introduceert vandaag een nieuwe business unit die erop gericht is de snelgroeiende markten voor mobiele telefonie en internetgebruik te laten integreren. De nieuwe unit is een vervolg op de succesvolle Genie service van BT Cellnet. Tevens kondigt het bedrijf strategische samenwerkingsverbanden aan met meer dan dertig toonaangevende ondernemingen, waaronder de Nederlandse joint venture Telfort, en contentproviders om op basis daarvan nieuwe mondiale mobiele internetdiensten te creëren.

Kent Thexton, voormalig marketingdirecteur van BT ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen