Van Heukelem 'Skoda-dealer van het Jaar'

Datum nieuwsfeit: 11-03-2000

Autobedrijf Van Heukelem uitgeroepen tot 'Skoda-dealer van het Jaar'

Geweldige verbetering van klantvriendelijkheid geeft de doorslag voor uitverkiezing

De Groningse Skoda-dealer Autobedrijf Van Heukelem is onlangs uitgeroepen tot Nederlandse 'Skoda-dealer van het Jaar 1999'. Directeur Cees Hoekstra (m) van Pon Mobiel B.V.feliciteert het echtpaar Van Heukelem Deze titel is verbonden aan richtlijnen van een internationaal dealerprogramma waarmee het kwaliteitsniveau van de Skoda-dealers verder wordt verbeterd. Volgens Skoda-importeur Pon Mobiel B.V. is Autobedrijf Van Heukelem de Skoda-dealer waar de verbeteringen het afgelopen jaar het sterkst zijn doorgevoerd, waarbij vooral de klantvriendelijke aanpak van Van Heukelem veel lof oogst.

Autobedrijf Van Heukelem heeft in 1999 een ware metamorfose ondergaan. Zo werd het pand opnieuw geschilderd en ingericht en voorzien van een nieuwe lichtreclame in de vorm van de nieuwe Europese Skoda-huisstijl. Maar met name de nieuwe klantvriendelijke aanpak van Van Heukelem bezorgde het Groningse dealerbedrijf de titel. "Een zeer aangename beloning voor onze inspanningen van het afgelopen jaar", aldus Gerard Van Heukelem, "Een dergelijke titel bevestigt dat je als bedrijf op de goede weg bent, maar je doet het natuurlijk primair voor je klanten."

Het internationale kwaliteitsprogramma voor Skoda-dealers (het zogenoemde LEX-programma) is ingevoerd in 1999 en telt inmiddels acht deelnemende Europese landen. Volgens Pon Mobiel B.V. werpt het programma nu al vruchten af: de stijging van het algehele kwaliteitsniveau van Skoda's dealerkorps en de nieuwe klantgerichte benadering stemmen de Skoda-importeur tot tevredenheid.

Het bekroonde Nederlandse dealerbedrijf zal ook meedoen aan de verkiezing van de Europese LEX-dealer van het jaar, die medio juni wordt gehouden in Athene. Dit is een wedstrijd waarin de afgevaardigde Skoda-dealers uit de acht Europese landen van het LEX-programma opnieuw worden beoordeeld. Pon Mobiel B.V. verwacht dat Autobedrijf Van Heukelem tijdens deze Europese verkiezing hoge ogen zal gooien.

Voor meer informatie: Pon Mobiel B.V., tel.nr.: 033 - 4949170.